Ubuntu Server

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Oct 31 13:05:54 GMT 2006

On Tue, 2006-10-31 at 13:03 +0200, Nikos Koutelieris wrote:

> Σίμο
> οταν εκανα install το Ubuntu 6.10 είχα το ιδιο πρόβμημα ακριβώς.
> Δεν μπορούσα να βρώ αρκέτα προγραμματα να τα κάνω install.
> Η εντολη sudo apt-get update δεν μου έβγαζε καποιο error.
> Οταν εκανα την αλλαγη βαζοντας τους αρχικους Servers χωρις να κάνω
> καποια αλλη αλλαγή στις ρυθμήσεις του  δικτυου  μου
> δούλεψε κανονικά.
>
> Ας περιμένουμε να δουμε και τι θα μας πει και ο Παναγιώτης.

Ένα πράγμα που πρέπει να παρατηρούμε συχνά είναι η κατάσταση του
gr.archive.ubuntu.com για τις αυτόματες αναβαθμίσεις.
Μόλις παρουσιαστεί πρόβλημα, επικοινωνούμε άμεσα με τον ftpadmin στο
ftp.ntua.gr για διόρθωση.
Παναγιώτη, άλλαξες το gr.archive.ubuntu.com σε κάτι άλλο;

Για καλύτερη ταχύτητα (π.χ. δοκιμές), κάποιος μπορεί να αλλάξει το
gr.archive.ubuntu.com σε π.χ. it.archive.ubuntu.com (it: Ιταλία).