Ubuntu Server

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Oct 31 10:31:54 GMT 2006

On Tue, 2006-10-31 at 11:00 +0200, Nikos Koutelieris wrote:

> Πρώτα ανοίγεις το αρχειο sources.list με
> sudo nano /etc/apt/sources.list
>
> Απο εκει το μονο που πρεπει να κανείς ειναι να σβήσεις απο το "gr" (
> μετα απο το http:// )απο καθε address.
> Μετα απο terminal δίνεις
> sudo apt-get update
> sudo apt-get install ubuntu-desktop
>
> Ειχα και εγω αυτο το πρόβλημα.

Το παραπάνω σημαίνει ότι αντικαθιστάς τους servers από τους ελληνικούς
(gr.archive.ubuntu.com) στον αρχικό (μάλλον λονδίνο).
Εκτελώντας την εντολή

$ host gr.archive.ubuntu.com

μπορείς να δεις ότι το παραπάνω είναι ψευδώνυμο του ftp.ntua.gr.
Αν για κάποιο λόγο δε λειτουργεί το ftp.ntua.gr ως σύστημα
gr.archive.ubuntu.com, είναι πάρα πολύ σημαντικό να το αναφέρουμε για να
διορθωθεί.
Για τους έλληνες χρήστες, και πολύ περισσότερο για τα εκπαιδευτικά
ιδρύματα, είναι σημαντικό να λειτουργεί σωστά το gr.archive.ubuntu.com
διότι προσφέρει πολύ καλές ταχύτητες.
Πιστεύω ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Πάνος έχει να κάνει με
προβληματική ρύθμιση στο δίκτυο (το eth0 δεν έχει πάρει διεύθυνση IP ή
υπάρχει firewall που απαιτεί τη ρύθμιση proxy στο apt-get.