ubuntu 6.10

Stratos Laspas stratos at laspas.gr
Sun Oct 29 20:04:48 GMT 2006

On Τετ, 2006-10-25 at 22:30 +0300, No No wrote:
> [...]
> με το 6.06 και της εμφάνισης του 6.06.1. Το 6.10 έχει μία "ιδιοτροπία"
> με το καινούριο πρόγραμμα έναρξης το upstart στη θέση του sysvinit.
> Εγώ που έκανα upgrade με το apt-get και τα συναφή (update-manager &
> synaptic) παίρνω τη λάθος εντολή να εγκαταστήσω το sysvinit. Με το
> aptitude, όλα είναι καλά, αλλά πρέπει να το δουλεύω από terminal.
>
> Δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο με καθαρή εγκατάσταση. Έχει
> κανένας άλλος, που έχει αναβαθμίσει ίδιο πρόβλημα? Στα ubuntu-forums
> βρήκα ανάλογα προβλήματα. Σήμερα το δοκίμασα ξανά και μάλλον το

Αναβάθμισα την εγκατάσταση την ίδια ημέρα που βγήκε η 6.10.

Ακολούθησα τις οδηγίες αναβάθμισης από το ubuntuforum, οι οποίες
συνοπτικά ήταν: ενημέρωση sources list με το χέρι, λήψη πηγών από το
δίκτυο, δύο (2) "sudo apt-get dist-upgrade" το ένα μετά από το άλλο και
μετά ένα "sudo apt-get -f install" για κάθε ενδεχόμενο.

Στις πηγές φρόντισα να ενημερώσω από πριν όσες πηγές ήταν ανεπίσημες (πχ
Wine, Beryl, beta nvidia drivers κτλ).

Περίμενα ότι θα γίνει το έλα να δεις (και λόγω ύπαρξης gnome + kde και
λόγω beryl και λόγω νέου kernel και λόγω software raid), αλλά τελικά όλα
πήγαν καλά.

Στράτος