Ellhniko site gia linux

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Oct 20 09:21:41 BST 2006

terryman wrote:
> Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά της λίστας :)
>
> Είμαι αρκετό καιρό μέλος της λίστας και αυτό που μου έχει λείψει αρκετά
> στο linux, είναι ότι δεν υπήρχε μέχρι πρόσφατα κάποιο site/forum, το
> οποίο να ασχολείται αποκλειστικά με το linux. Για αυτό τον λόγο έστησα
> ένα portal το οποίο έχει ως κύριο θέμα του το linux. Θα ήθελα να του
> ρίξετε μια ματιά και να μου πείτε την γνώμη σας και τις προτάσεις σας
> για αυτό. Φυσικά είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχετε αν σας αρέσει.
> Το portal είναι στο http://www.linuxhome.gr
>
> Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδόποτε σχόλια

> [...]
τυχαίες σκέψεις μετά από 1 λεπτό στο site:
 * έχει αξιοπρεπές layout (ίσως λίγο σκληρό κοντράστ αλλά αυτά είναι
λεπτομέρειες και θέμα γούστου)
 * ποιες ανάγκες θα 'θελες να καλύψεις με αυτό το site?
 * δυστυχώς πρέπει να προσπαθήσεις για να καταλάβεις ότι είναι ελληνικό...
 * Αν απευθύνεσαι σε αρχάριους τότε τα greeklish είναι μείον για δύο
λόγους: α) δεν είναι καθόλου εύληπτα για τον μη μυημένο β) για αρκετούς
(και ειδικά αρχάριους) δημιουργούν τον αρνητικό συνειρμό  "greeklish =
αναγκαίο κακό λόγω τεχνικής ανεπάρκειας του Η/Υ μου ή του απέναντι Η/Υ ή
του ενδιάμεσου link".

και βέβαια καλή τύχη και καλή δουλειά

--
Νίκος Δήμου / Nick Demou