Μεταφράσεις τεκμηρίωσης Edgy σε rosetta

annak at uom.gr annak at uom.gr
Mon Oct 9 10:13:33 BST 2006

edgy:https://launchpad.net/distros/ubuntu/edgy/+source/ubuntu-docs/+pots/preface/el/+translate.
> Έχω μεταφράσει όλα τα κείμενα. Σε μερικά που έχω αμφιβολία έχω αφήσειτο "need
> review" τσεκαρισμένο. Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά και αςπροτείνει πιθανές
> διορθώσεις ή καλύτερες διατυπώσεις.
> -- Konstantinos TogiasUniversity Of PatrasDept. of Mathematics-- Ubuntu-gr
> mailing

Καλημέρα,
ήθελα να ρίξω μια ματιά στη δουλειά αυτή, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από roseta,
ήθελα να ρωτήσω για να κάνω μια πρόταση σχετικά με μια μετάφραση, η διαδικασία
είναι η εξής:
επιλογή γλώσσας από το Make suggestions from: -> change -> γράφω την πρότασή μου
-> save & continue...ε? μοιάζει αυτονόητο, αλλά επειδή έχω μια τάση να
καταστρέφω τα πάντα, είπα να κάνω μια ερώτηση πρώτα...
ευχαριστώ,
annak