ελαφρά off topic: searching for bugs in launchpad

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Oct 2 11:44:10 BST 2006

On Mon, 2006-10-02 at 13:27 +0300, Konstantinos Togias wrote:

> Μάλλον ο τρόπος αναζήτηησης δεν είναι και ο πιο λειτουργικός. Κι εγώ
> έχω παρόμοια προβλήματα κάθε φορά που θέλων να υποβάλλω ένα
> bug-report...

Προσωπικά πάω στη σελίδα
https://launchpad.net/distros/ubuntu/+bugs?advanced=1
και κάνω γενική αναζήτηση στα σχετικά λεκτικά.
Βγάζει αρκετά αποτελέσματα οπότε ανοίγω "tabs" στο FF. Τα πιο πολλά
αποτελέσματα είναι άσχετα, ωστόσο τα σχετικά αποτελέσματα εντοπίζονται
αρκετά εύκολα.

Για τις αναφορές σφαλμάτων κάνω "Subscribe" το χρήστη "Ubuntu Greek
Testers", οπότε όσοι είναι γραμμένη στην ομάδα αυτή μπορούν να δουν την
εξέλιξη της λύσης των σφαλμάτων.