ελαφρά off topic: searching for bugs in launchpad

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Oct 3 15:28:06 BST 2006

Konstantinos Togias wrote:

> Μάλλον ο τρόπος αναζήτηησης δεν είναι και ο πιο λειτουργικός. Κι εγώ
> έχω παρόμοια προβλήματα κάθε φορά που θέλων να υποβάλλω ένα
> bug-report...

σκέφτηκα να ρίξω μια ματιά στα bug reports για το ίδιο το malone και
όντως υπάρχει αρκετή γκρίνια (αν και δεν ξέρω αν όλα τα bug tracking
software έχουν παρόμοιες αδυναμίες γιατί έχω μικρή εμπειρία). Κάποιος
που ασχολείται συχνά με το malone σίγουρα θα συνηθίσει ακόμα και το πιο
διεστραμένο user interface και  θα γίνει τελικά αποδοτικός. Άλλά αν
ασχολείσαι περιστασιακά χάνεις το 90% του χρόνου σου να κατανοήσεις και
να ξαναθημηθείς το interface αντί να κάνεις δουλειά. Σίγουρα πάντως για
μένα που έχω λίγο χρόνο και όντως έρχομε μόνο περιστασιακά σε επαφή με
το malone οι παραξενιές του είναι εμπόδιο στο να παράγω έργο (ακόμα και
το ρημάδι το search κάθε φορά το ψάχνω και μετά από λίγο λέω "αχ ναι ρε
γμτ για να κάνω search πρέπει να πατήσω το bug!" και βέβαια μετά
δεδομένου ότι έχω κολήσει σε κάτι τόσο απλό μου έχει "κοπεί και η φόρα"
). Αυτό φοβάμαι μήπως ισχύει και για πολλούς άλλους

--
Νίκος Δήμου / Nick Demou
enLogic