Re: Εγκατάσταση προγραμμάτων απο CD

Ilias Soumpasis nono.231 at gmail.com
Sun Nov 26 07:00:09 GMT 2006

Το cd είναι ένα μέρος των on-line repositories. Όταν ζητάς να
εγκατασταθεί ένα πακέτο πρώτα κοιτάει αν υπάρχει το cd και αν υάρχει
και η έκδοση είναι ίδια με αυτή των  on-line repositories τότε η
εγκατάσταση γίνεται από το cd. Έχω την εντύπωση ότι ο texmacs δεν
είναι στο cd. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι ο texmacs μπορεί να σε
βοηθήσει με τα ελληνικά. Άλλος ένας editor σαν τον Texmacs είναι το
Lyx. Επίσης τύπους μπορείς να γράψεις με το openoffice που έχει ειδικό
πρόγραμμα το Math. O Texmacs είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα αφού μπορεί
και τρέχει κανείς πάρα πολλά προγράμματα όπως το Octave, R, Gnuplot,
ακόμη και το τερματικό μέσα σε αυτό, και συνδυάζει αποτελέσματα και
γραφήματα. Δεν ξέρω αν είναι αυτό που χρειάζεσαι. Ο TeXmacs στηρίζεται
στη γλώσσα Tex που αυτή είναι που κάνει όλα αυτά με τους τύπους και
στην οποία μπορείς να γράψεις ελληνικά. Χρειάζεται λίγο καιρό να την
μάθεις. Υπάρχουν προγράμματα, όπως τα texmaker και kile που βοηθούν
στο να την χρησιμοποιήσεις και να την μάθεις.

Την 25/11/2006, Lefteris Moulkiotis <lmoulkiotis at gmail.com> έγραψε: