sxetika me to dexi alt pliktro...

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Nov 21 11:49:36 GMT 2006

Στις 21-11-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 11:16 +0000, ο/η Athanasiadis-
Kritikou έγραψε:
> Καλησπέρα παίδες..
>
> έχω βάλει το ubuntu 6.10 και θέλω να χρησιμοποιώ το
> δεξί alt (που λέγεται και alt-gr) ως στιγμιαία αλλαγή
> μεταξύ αγγλικού και ελληνικού πληκτρολογίου...
>
> ξέρει κανείς πως γίνεται ?
>
> στο suse το είχα κάνει (και σε άλλες διανομές...)
>
> thanks...
>
> Θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο ...

Σε όλες τις διανομές με GNOME ο τρόπος είναι ο ίδιος. Μέσω της καρτέλας
"Επιλογές διάταξης" και της επιλογης Group shift/ lock behavior του
applet Keyboard indicator (δες το flash του σίμου για τα Πορτογαλικά για
να παραδειγμα http://www.gnome.gr/writing/ )