Περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών C, C++

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sat Nov 18 11:41:47 GMT 2006

Δεν είμαι σίγουρος αν δουλεύουν μόνο με το jre αφού θα τα χρειαστείς
μόνο για c/c++ dev. πάντως η έκδοση 5 υπάρχει ήδη στα official
repositories. Ενεργοποίησε το multivese και για το jre εγκατέστησε το
πακέτο "sun-java5-bin" και "sun-java5-plugin". Κοίτα και εδώ για
περισσότερες οδηγίες: https://help.ubuntu.com/community/Java

Για την μετάφραση του netbeans, δες εδώ:
http://translatedfiles.netbeans.org/
Μεγάλο project πάντως η μετάφραση του.. ;)

Θάνος

Στις 18-11-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 10:22 +0200, ο/η Γιάννης Δαγκουλής
έγραψε: