Re: Επαγγελματικά Linux?

No No nono.231 at gmail.com
Tue May 23 04:52:29 BST 2006

Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν βρήκα την LGU, αλλα θα την ψάξω.
Από επαφές που είχα με ανθρώπους με επιχειρήσεις μέχρι τώρα μου έλεγαν ότι
τα Linux είναι πολύ καλά για servers, αλλά δεν το βάζουν για desktop γιατί
λείπει το κομμάτι της εμπορικής διαχείρισης (ή αλλιώς κεφάλαιο κλπ). Βρήκα
ότι πέρυσι το Σεπτέμβριο έφερε μία εταιρία το Quasar στην Ελλάδα και πήρε
άδεια από το υπυργείο Οικονομικών και πιστεύω ότι αυτό είναι ένα milestone
για τη χρήση των Linux σαν Desktop. Δεν το δίνει όμως ελεύθερα, αλλά
πληρώνεις τις άδειες χρήσης από ότι κατάλαβα. Από την ίδια εταιρία υπάρχει
και εφαρμογή πρωτοκόλλου, επίσης πολύ βασική, ιδιώς για το δημόσιο.

Ευχαριστώ και πάλι θα ψάξω για την LGU.