Πρόβλημα με τόνους

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon May 22 22:39:35 BST 2006

O/H Stratos Laspas έγραψε:

> Νόμιζα ότι με αυτό που είχες γράψει είχε λυθεί το πρόβλημα (δεν το
> δοκίμασα):
>
> https://launchpad.net/products/gtk/+bug/21637

Δεν ξέρω αν η "διόρθωση" αυτή είναι πραγματικά σωστή διότι δεν
χρησιμοποιεί keysyms όπως combining_xxxx. Χρειάζονται τα combining_xxx;
Κάνω CC: τον Κώστα Πιστιόλη.

Η πιο πρόσφατη έκδοση του αρχείου Compose είναι
http://webcvs.freedesktop.org/xorg/lib/X11/nls/en_US.UTF-8/Compose.pre?view=markup

Σίμος