ADSL sharing και Linux

microminima microminima at gmail.com
Sun May 14 16:30:55 BST 2006

Vassilis Pandis <pandisv at yahoo.co.uk> wrote:
> > 1. Γίνεται wireless ή θα
> > χρειαστεί να
> > τραβήξω καλώδιο?

Κι εγώ πιστεύω ότι θα χρειαστείς καλώδιο. Και ακριβώς επειδή δεν μπορείς να
είσαι σίγουρος καλύτερα να αποφύγεις την αγορά ασύρματου εξοπλισμούς που
μπορεί τελικά να αποδειχτεί ακατάλληλος. Καλύτερα πήγαινε απευθείας στη λύση
του καλωδίου για να είσαι σίγουρος ότι δεν θα πετάξεις χρήματα.

Την απάντηση σου την έδωσε ο Κωνσταντίνος. Αν θες να κάνεις συγκρίσεις κλπ
ρίξε μια ματιά στο www.adslgr.com. Για να μην θεωρηθεί ότι εγώ προσωπικά σου
προτείνω κάποια συγκεκριμένη μάρκα (εξάλλου δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω)
σου λεω καταρχήν ότι από τις παγκοσμίως αξιόπιστες εταιρίες όποιο
modem/router και να πάρεις θα την κάνεις τη δουλειά σου. Στην Ελλάδα οι
περισσότεροι χρήστες που δεν φορτώνονται εξοπλισμό από τους ISPs φαίνεται
ότι επιλέγουν προϊόντα της U.S.Robotics. Είναι αξιόπιστα, δοκιμασμένα στο
ελληνικό τηλεφωνικό δίκτυο και θα βρεις επίσης μία τεράστια κοινότητα
χρηστών που θα σε βοηθήσει σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσεις. Και
φυσικά το σημαντικότερο πλεονέκτημά τους είναι η πολύ καλή τιμή τους σε
σχέση με την ποιότητα που προσφέρουν. Γενικά ρίξε μια ματιά στο adslgr.com
και θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου ανεξάρτητα με το ποια λύση θα επιλέξεις
τελικά