system autodials upon boot

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Mar 29 18:47:58 BST 2006

On Wed, 2006-03-29 at 19:13 +0300, Nick Demou (enLogic) wrote:
> [...]

Στην περίπτωσή σου δεν πρέπει να έχεις ενεργή τη σύνδεση μέσω modem
(δηλαδή το "Ενεργοποίησης αυτής της σύνδεσης" είναι απενεργοποιημένο.)
Αυτό σημαίνει ότι με το ξεκίνημα του υπολογιστή, δεν ξεκινά το δίκτυο
μέσω μόντεμ.

Όταν θέλεις να κάνεις τη σύνδεση μέσω μόντεμ, αρκεί να πας
Σύστημα/Διαχείριση/Δίκτυο, να επιλέξεις (highlight) τη σύνδεση μόντεμ,
και να πατήσεις το κουμπί Ενεργοποίηση. Έπειτα κλείνεις το διάλογο αυτό.

Για την απενεργοποίηση κάνεις ότι αναφέρει η παραπάνω παράγραφος, πατάς
όμως το κουμπί Απενεργοποίηση για να διακόψει τη σύνδεση.

Σίμος