system autodials upon boot

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Mar 29 17:24:00 BST 2006

On 3/29/06, Nick Demou (enLogic) <ndemou at enlogic.gr> wrote:
> [...]

Θα σε γελάσω.... Είτε από το network-admin (επιλέγεις το interface και
πατάς τα κουμπιά ενεργοποίηση / απενεργοποίηση), είτε μπορεί να κάνει
ευκολότερα αυτή τη δουλειά το applet "Παρακολούθηση Μόντεμ" (Δεξί κλικ
στο panel του gnome -> "Προσθήκη στον πίνακα εφαρμογών" και διαλέγεις
το applet "Παρακολούθηση Μόντεμ"). Αφού εμφανιστεί το είκονίδιο του
applet πάνω στο pannel, με δεξί κλικ πάνω του έχεις τις επιλογές:
Ενέργοποίηση, Απενεργοποίηση και Ιδιότητες, που σε πάει κατευθείαν
στην καρτέλα του netwrok-admin που αφορά την ppp σύνδεση.

> (Πάντως η λεζάντα "Ενεργοποίησης αυτής της σύνδεσης" δεν σου αφήνει
> καμιά υποψία ενεργοποήσης on-demand dialing ίσως πρέπει να αλλάξει)

Μάλλον έχεις δίκιο... Κι εμένα με έχει μπερδέψει στο παρελθόν. Αυτό
που εννοεί είναι αν η σύνδεση θα ενεργοποιείται κατά το boot.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras