system autodials upon boot

microminima microminima at gmail.com
Wed Mar 29 15:46:56 BST 2006

----- Original Message -----
From: "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr>
Subject: system autodials upon boot
> όταν ανοίγω τον Η/Υ (ubuntu 5.10) και πριν ακόμα κάνω login κάνει
> αυτόματα dial και συνδέεται στο internet. Πως θα πείσω το ubuntu να
> συνέεται μόνο όταν το ζητήσω εγώ?

Χμμ. Αντιμετώπισα κι εγώ αυτό το πρόβλημα παλιότερα σε περιβάλλον gnome όταν
είχαν σύνδεση dialup. Έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις δικτύου αλλά αυτή τη
στιγμή δεν μπορώ να σου πω περισσότερα σχετικά με το πώς να πραγματοποιείς
την κλήση όποτε θέλεις εσύ.
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι όταν εγώ εγκατέστησα τότε το gnome (και δεν
θυμάμαι καν σε ποια διανομή) μου είχε ζητηθεί κατά την εγκατάσταση να δώσω
τα απαραίτητα στοιχεία για σύνδεση στο ίντερνετ. Όταν αργότερα έκανα
εγκατάσταση από την αρχή και προσπέρασα αυτό το στάδιο χωρίς να δώσω αριθμό
τηλεφώνου και κωδικό πρόσβασης στο ίντερνετ, η σύνδεση γίνονταν μόνο όταν
εγώ την ενεργοποιούσα.
Αν θες ψάξε λίγο τις ρυθμίσεις δικτύου μόνος σου μήπως καταφέρεις να το
διορθώσεις. Θα πρέπει να ξέρεις ότι υπάρχει ένα αρχείο όπου έχουν καταγραφεί
όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύνδεση, ώστε αυτή να πραγματοποιείτε κατά
την εκκίνηση του συστήματος. Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο αρχείο είναι
αυτό. Ψάξτο λίγο μόνος σου κι ελπίζω να τα καταφέρεις
Με την πρώτη ευκαιρία θα σου γράψω αν βρω κάτι περισσότερο