ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Wed Mar 22 17:22:27 GMT 2006

Στις 22-03-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 16:50 +0000, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:

> Πράγματι, είναι το sticky bit.
>
> Η δεύτερη παράγραφος περιλαμβάνει:
>
> Special flags
>  * Set user ID
>  * Set group ID
>  * Sticky
>
> Είναι κάπως περίπλοκη η κατάσταση διότι πρέπει να μεταφέρουμε τις
> παρακάτω πληροφορίες:
>
> 1. Set user ID και Set group ID σε εκτελέσιμα αρχεία
> Όταν εκτελείται το αρχείο, η εκτέλεση γίνεται κάτω από τα δικαιώματα του
> ιδιοκτήτη/ομάδας του αρχείου, εκτός αν το αρχείο είναι πρόγραμμα εντολών
> όπου αυτά δεν ισχύουν.
> [...]

Ναι το sticky στο ναυτίλο αναφέρεται στην αντίστοιχη εντολή του  chmod
Set sticky.  ( - t ) (δηλ έχουν δικαιώματα μόνο ο ιδιοκτήτης του αρχείου
και ο root αν ορισθεί)  -
Άρα πρέπει να αποδοθει κάτι σαν  Καθορισμός ιδιοκτήτη? )