[Fwd: Re: Θέμα: Re: αλλαγές στο fonts.conf]

Γιάννης Παπαδόπουλος ypapado at panteion.gr
Sun Mar 19 15:44:38 GMT 2006

Καλησπέρα,

έχω ένα ανάλογο πρόβλημα στο Ooo. Έχω στείλει και ένα σχετικό μήνυμα στη
γενική λίστα του hellug. Ένα αρχείο στο Kubuntu-Ubuntu (KDE-Gnome) έχει
λιγότερες σελίδες και τα γράμματα φαίνονται θολά. Επισυνάπτω δείγμα. Μου
είπαν ότι είναι πρόβλημα hinting (πώς αποδίδεται στα ελληνικα;). Ίσως
είναι θέμα συνήθειας αλλά όταν δουλεύω είναι αρκετά κουραστικό, πέρα από
όποιο θέμα αισθητικής.

Φιλικά
Γιάννης