Xgl Magic !!!

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Mar 19 13:42:03 GMT 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

> Κάπου πήρε το μάτι μου οτι μέχρι στιγμής Xgl παίζει καλά μόνο με
> nvidia... Αληθεύει; Στο φορητό μου (που έχω σαν πειραματόζωο) έχω μια
> ATI mobility Μ3 που με τα κλασικά X.org με παιδευει κάθε φορά για να
> έχω 3d acceleration... Να το δοκιμάσω εκεί πάνω ή χαμένος κόπος;;
>
> ( Ο desktop μου έχει nvidia, αλλά τον έχω για production με breezy και
> reboot μόνο όταν κατεβαίνει καινούριος πυρήνας από τα updates, οπότε
> δεν μπορώ να παίξω... )

Κοίταξε στη σελίδα
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_XGL#Cards_found_to_be_supported

Μπορείς να δοκιμάσεις το Kororaa LiveCD στο desktop, που έχει GNOME και Xgl.
Πήγαινε στο http://getkororaa.com/
Το δοκίμασα και είναι πολύ καλό.

Διαφορετικά, η διανομή Fedora Core 5, που θα ανακοινωθεί σε 1-2 μέρες,
έχει υποστήριξη AIGLX
με διαφορετικές απαιτήσεις από τις κάρτες γραφικών:
http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx#head-8791a463c0409bab4bd0cc0ded47bfbd206f88c2

Το ISO είναι διαθέσιμο (για κάποιο λόγο, πιο νωρίς ;-) από
ftp://mirror.switch.ch/mirror/fedora/linux/core/5/i386/iso/FC-5-i386-DVD.iso
ftp://mirror.switch.ch/mirror/fedora/linux/core/5/x86_64/iso/FC-5-x86_64-DVD.iso