Πρόβλημα με τους τόνους

Γιάννης Παπαδόπουλος ypapado at panteion.gr
Fri Mar 17 13:24:47 GMT 2006

Έκανα χτες αναβάθμιση χτες σε Kubuntu Dapper Flight 5 από 4.
1. Οι χαρακτήρες που έχουν μόνο τόνο ή πνεύμα εμφανίζονται κανονικά. Δεν
υπάρχει συνδυασμός πλήκτρων για τόνο και πνεύμα. Δεν ξέρω αν συνδέεται
με το πρόβλημα που συζητείται εδώ. Δεν λειτουργού ούτε άλλες
συντομεύσεις πλήκτρων π.χ. ctrl+c,  ctrl+v, αλλαγή πληκτρολογίου με
οιονδήποτε τρόπο. Η εγκατάσταση έγινε σε φορητό Sony VGN-FS215S. Ίσως
οφείλεται και σε διάταξη πληκτρολογίου αλλά επέλεξα όποια υπήρχε στη
λίστα και δεν υπάρχει διαφορά.
2. Στη διόρθωση των ελληνικών στο open office συχνά ενώ η λέξη δεν έχει
λάθος μου προτείνει ως σωστή μια εκδοχή που έχει ένα κενό μεταξύ των
γραμμάτων πχ. ελ πιδα.
Είναι bugs ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση

Ευχαριστώ

Γιάννης