Re: Σύνοψη bugs σε dapper

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Mar 16 17:20:16 GMT 2006

On 3/15/06, Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net> wrote:

> Υπάρχει το θέμα της ορθογραφίας στο Evolution που δε δουλεύει εδώ και
> ένα χρόνο (δούλευε ποτέ;).

Κοίταξα στο dapper μου το spellchecking του evolution (verison
2.6.0-0ubuntu1). Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως αναφέρονται στο bug
https://launchpad.net/products/evolution/+bug/10713

Χωρίς να κάνω κάποια ρύθμιση εισήγαγα Ελληνικό και Αγγλικό κείμενο στο
παράθυρο "Συγγραφή νέου μηνύματος". Ενώ οι ανορθόγραφες λέξεις
μαρκάρονται με την κατσαρή κόκκινη γραμμή όταν κάνω δεξί κλικ πάνω
τους δεν υπάρχουν επιλογές για ορθογραφία, ενώ όταν τρέχω spellcheck
μου λέει ότι δεν υπάρχουν λάθη.

Στο ίδιο κείμενο εισήγαγα και Αγγλικό κείμενο (κείμενο με Αγγλικούς
χαρακτήρες), το οποίο μαρακαρίστηκε όλο ως ανορθόγραφο (προφανώς γιατί
παρέμεινε μαρκαρισμένο ως ελληνικό). Με δεξί κλικ πάνω στις
μαρκαρισμένες Αγγλικές λέξεις το popup menu είχε της επιλογές για του
spellchecking, ενώ τρέχοντας τον spellchecker εντοπίστηκαν ως λάθος οι
αγγλικές λέξεις.

Επίσης παρατήρησα ότι λέξεις με Ελληνικούς χαρακτήρες δεν βρίσκονται
ούτε με το find (Εύρεση). Βάζω μια Ελληνική λέξη που υπάρχει στο
κείμενο και η Εύρεση μου λέει ότι δεν υπάρχει. Τις αγγλικές τις
βρίσκει.

Επίσης εισήγαγα και τη λέξη "easdΓειά". To find βρίσκει το 'easd', το
find δεν βρίσκει το 'easdΓ' . Όταν κάνω δεξί κλίκ πάνω σε λατινικό
χαρακτήρα του  "easdΓειά" έχω επιλογές διορθωσης (χωρίς suggestions
όμως). Πατώντας στο "έλεγχος συλλαβισμού λέξης" έχω ανοίγει το
παράθηρο "έλεγχος ορθογραφίας" για τη λέξη "easdΓειά" και έχω κανονικά
προτάσεις για "γειά", "υγεία" κλπ. Όταν όμως κάνω δεξί κλίκ πάνω από
το ελληνικό τμήμα της λέξης δεν υπάρχουν καθόλου επιλογές ορθογραφίας.
Τέλος ο spellchecker προσπερνά ενετλώς τη λέξη "easdΓειά", όπως και
όλες τις άλλες Ελληνικές.

Κάτι περίεργο και πιο βαθύ από λάθος στον Spellchecker νομίζω ότι συμβαίνει...

Πάει πουθενά το μυαλό σας; Δεν έχω ακόμα στείλει κάτι από τα παραπάνω
στο bug report (https://launchpad.net/products/evolution/+bug/10713),
αλλά θα το κάνω μόλις βρώ λίγο χρόνο να περιγράψω πληρέστερα την
κατάσταση.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras