Re: Σύνοψη bugs σε dapper

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Mar 15 23:11:05 GMT 2006

On 3/15/06, Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net> wrote:
> O/H George έγραψε:

> Πράγματι, έτσι είναι.
> Μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα με χρήση του Βοηθήματα/Πίνακας Χαρακτήρων.
> Επιλέγεις την ομάδα Ελληνικών του Unicode και έπειτα διαλέγεις
> γραμματοσειρά.
> Θα δεις εύκολα ότι η Baekmum Batang αλλά και Kochi Mincho (και Kochi
> Gothic)
> έχουν εκείνους τους αταίριαστους ελληνικούς χαρακτήρες.

Όντως η Baekmum Batang περιέχει Ελληνικούς άτονους  χαρακτήρες (τους
υπόλοιπους τους πέρνει από την DejaVu σύμφωνα με τον πίνακα
χαρακτήρων), αλλά δεν μπήκε ποτέ ανάμεσα στα πόδια μου στο OO 2.0.2
(και γενικά σε ότι δείχνει Ελληνικά στο gnome) όπου έγραφα ή έβλεπα
Ελληνικά. Βέβαια όταν την επέλεξα το αποτέλεσμα δεν ήταν και τόσο
κομψό.

Έχω χαθεί λίγο: Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα;;; Δεν βλέπω τίποτα περίεργο....

Konstantinos Togias
University Of Patras
Dept. of Mathematics