Dapper Flight 5 Install CD Review

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Mar 15 02:04:24 GMT 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

> Εγώ όμως που θυμάμαι την εποχή που είχα wmaker και μετά fluxbox για
> window manager (οι οποίοι είναι ακόμα οι αγαπημένοι μου windowmanagers
> και δεν θα τους άλλαζα αν δεν ήθελα να είμαι λίγο πιο up-to-date κοντά
> και να ξέρω τι μπορεί να κάνει το gnome μπας και φέρω στην κοινότητα
> κανένα newbie ), θα γκρινιάξω λέγοντας οτι δεν μου αρέσει λειτουργείες
> που μπορούν να γίνουν και γίνονται εδώ και χρόνια κεντρικά και με
> standard τρόπο από τα ίδια τα Χ (ανεξαρτήτως windowmanager) να
> επαφίονται πλεον στο keybord-applet του όποιου gonme ή KDE. Και τι θα
> [...]
Υπάρχει η διαδικασία για να γίνει το Keyboard Switcher (στην
πραγματικότητα η ειδική βιβλιοθήκη libxklavier που εγκλωβίζει
(encapsulates) την πολυπλοκότητα του XKB) διαθέσιμο και σε άλλα
παραθυρικά περιβάλλοντα εκτός GNOME.
Ο Sergey Udaltsov κάνει τη δουλειά αυτή.
Σχετικοί σύνδεσμοι
http://community.livejournal.com/xkbconfig/2738.html
http://community.livejournal.com/xkbconfig/

Σίμος