Επιβεβαίωση επίλυσης προβλήματος με γραμματοσειρές σε ΟΟο (Ήταν: Re: 18:00 UTC - 2nd Meeting about the proposed delay of Dapper)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue Mar 14 17:23:23 GMT 2006

O/H George έγραψε:

> Απ' ό,τι είδα στο livecd του dapper που δοκίμασα το πρόβλημα με το
> ΟΟ.ο δεν υπάρχει πια. Για το τρελό π δεν ξέρω τι γίνεται. Αν το
> δοκιμάσεις στείλε τα αποτελέσματα εδώ, εγώ θα είμαι σίγουρα στο chat.

Θέλω πάρα πολύ να σιγουρευτούμε ότι το πρόβλημα έχει πραγματικά λυθεί.
Τα βήματα εξακρίβωσης είναι απλά.
Η θεωρία μου είναι ότι το "integration" του OpenOffice.org με το GTK+
είναι καλύτερο τώρα, με αποτέλεσμα
να γίνεται χρήση του Fontconfig και/ή του VCL.xcu για την επιλογή κάθε
γραμματοσειρά.
Οπότε, για να σιγουρευτούμε ότι βαδίζουμε σωστά, αρκεί να αλλάξουμε τις
γραμματοσειρές στα αρχεία ρυθμίσεων
και να δούμε αν πράγματι αλλάζουν και στους πρώην-προβληματικούς διαλόγους.
Έτσι, μια χαρακτηριστική γραμματοσειρά που βγάζει μάτι είναι π.χ. η
MgOpen Moderna.
1. Επέλεξε MgOpen Moderna στις Προτιμήσεις Γραμματοσειρών και ξεκίνησε
ξανά το OpenOffice.org.
Παρατήρησε αν το OOo έχει επηρεαστεί κάπου. Αν ναι, τότε το OOo παίρνει
κατευθείαν γραμματοσειρές από το fontconfig.
Αν όχι, τότε μάλλον βασίζεται στο VCL.xcu.
2. Φτιάξε ένα ειδικό VCL.xcu που να θέλει μόνο την MgOpen Moderna ως τη
διαθέσιμη γραμματοσειρά. π.χ.
μετατροπή του

      <prop oor:name="LATIN_DISPLAY" oor:type="xs:string" oor:op="replace">
        <value>Albany;Arial;Bitstream Vera Sans;Helvetica;Lucida;Geneva;Helmet;SansSerif;Andale Sans UI;Arial Unicode MS;Lucida Sans Unicode;Tahoma</value>
      </prop>

σε

      <prop oor:name="LATIN_DISPLAY" oor:type="xs:string" oor:op="replace">
        <value>MgOpen Moderna</value>
      </prop>
κτλ για τα άλλα.

Έτσι, πρέπει να δεις παντού την moderna για την απεικόνιση των ελληνικών (αλλά και τυχόν αγγλικών).
Αν τα συγκεκριμένα σημεία (Αναζήτηση, κτλ) έχουν την Moderna, τότε ξέρουμε ότι διορθώθηκε σφάλμα στο OOo που δεν σεβόταν κάθε εγγραφή του VCL.xcu.

Έτσι θα είμαστε σίγουροι ότι το πρόβλημα λύθηκε μια και καλά!

Φιλικά,
Σίμος

υ.γ.
Γιώργο, πως κατάφερες να έχεις ελληνικό OOo από το LiveCD;