18:00 UTC - 2nd Meeting about the proposed delay of Dapper

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 14 12:18:15 GMT 2006

Στις 14-03-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 13:56 +0200, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε:
> Το πρώτο meeting για την προτεινόμενη καθυστέρηση (6 βδομάδες) του
> Dapper έγινε νωρίς το πρωί. Από ότι είδα στα logs (
> http://people.ubuntu.com/~fabbione/irclogs/ubuntu-meeting-current.html,
> http://ihme.org/~choubaka/meet.log ), δεν κατέληξαν κάπου και
> περιμένουν να γίνει και το δεύτερο για να αποφασίσουν. Ο seveas
> ετοιμάζει ένα summary του πρώτου meeting  και θα το κάνει post στο
> wiki πριν την ώρα έναρξης του δεύτερου meeting.
>
> Το επόμενο meeting είναι στις 18:00 UTC (δηλαδή 20:00 ώρα Ελλάδας) στο
> κανάλι #ubuntu-meeting στο freenode (irc.freenode.net) . Αν δεν με
> [...]

Δεν έχουμε πάρα πολλά προβλήματα .Τα κύρια προβλήματα μέχρι τώρα είναι
α)η προσθήκη και ελληνικής διάταξης πληκτρολογίου κατά την εγκατασταση
όταν επιλεγεό ελληνικό locale (είτε el ή gr -δουλέυουν και τα δύο)
β) το π που το παίρνει από την Bistream και όχι από τη Dejavu (με
αποτέλεσμα να είναι πλάγιο)

Το θέμα των μη μεταφρασμένων μενού είναι θέμα συγχρονισμού των
μεταφρασεων με τα πακέτα και λογικά θα λυθεί μέχρι την έκδοση (οποτε  κα
να είναι αυτή..)....