ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ: OpenOffice και ελληνικές γραμματοσειρές

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Mar 12 22:33:22 GMT 2006

On Sun, 2006-03-12 at 23:08 +0200, George wrote:

> Έχω ελληνικά αλλά δεν αλλάζει και τίποτα απ' ό,τι είδα. Και πάλι βλέπω
> σε κάποια σημεία του οο.ο να εμφανίζονται τα άσχημα fonts του τρόμου
> (πχ file browser)

Είναι συχνό, μιας και επικοινωνούμε μέσω e-mail, να αποσυγχρονιστούμε.
Δηλαδή, να πηγαίνεις σε μια κατεύθυνση και να μην υπάρχει αποτέλεσμα ενώ
έχουν εξαντληθεί όλες οι επιλογές που μπορώ να δώσω.
Δηλαδή, θα ήθελα συγκεκριμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις που κάνω για να
έχω την ίδια περιγραφή του συστήματός σου στο μυαλό μου.
Έτσι,
1. πες μου τις διαδρομές στο αρχείο VCL.xcu, για το γενικό αρχείο της
εγκατάστασης καθώς και το αρχείο χρήστη (κάτω από ~/).
2. προσπαθείς να αλλάξεις τη γραμματοσειρά για να δεις τι συμβαίνει στο
VCL.xcu. Δεν έχω καταλάβει πως θα διαπιστώσεις αν κατάφερες να αλλάξεις
τη γραμματοσειρά από το αρχείο VCL.xcu που έστειλες.