ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ: OpenOffice και ελληνικές γραμματοσειρές

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Mar 12 14:01:13 GMT 2006

On Sun, 2006-03-12 at 15:47 +0200, George wrote:

> Δε θα έπρεπε να το φτιάξουμε έτσι ώστε σε καμία περίπτωση να μη
> φορτώνονται αυτά τα ασιατικά fonts; Σίγουρα οι γραμματοσειρές που θα
> ορίσουμε θα περιέχουν όλους τους χαρακτήρες οπότε οι άλλες δε
> χρειάζονται.
>
> Κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνω πώς λειτουργεί αυτό το VLC.xcu. Μπορεί
> κάποιος να διαφωτίσει;

Οκ.
Δες το
http://util.openoffice.org/source/browse/util/officecfg/registry/data/org/openoffice/VCL.xcu?rev=1.50.16.1&content-type=text/vnd.viewcvs-markup
(τελευταία έκδοση του VLC.xcu για τώρα)

Υπάρχουν τμήματα στο αρχείο αυτό για κάθε locale.
Για παράδειγμα, εντόπισε το κομμάτι για "en" (αγγλικά) (αναζήτηση με
"en" - με τα εισαγωγικά ).
Αν έχεις ενεργοποιημένo το αγγλικό locale από τις ρυθμίσεις του ΟΟο,
τότε χρησιμοποιούνται οι κανόνες του τμήματος αυτού μόνο.
Έτσι, για τη γραμματοσειρά
      <prop oor:name="LATIN_DISPLAY" oor:type="xs:string"
oor:op="replace">
        <value>Albany;Arial;Bitstream Vera Sans;Helvetica;Lucida;Geneva;Helmet;SansSerif;Andale Sans UI;Arial Unicode MS;Lucida Sans Unicode;Tahoma</value>
      </prop>
είναι (μάλλον-επιβεβαίωση;) για το γραφικό περιβάλλον (LATIN_DISPLAY).
Το σύστημα βλέπει πρώτα αν η Albany έχει τους χαρακτήρες που χρειάζονται.
Αν ναι, τους χρησιμοποιεί, αν όχι, πάει στην επόμενη γραμματοσειρά, Arial, κτλ.
Στους τύπους γραμματοσειρών βλέπει το όνομα LATIN_DISPLAY και CJK_DISPLAY.
Το κομμάτι για LATIN_ συμπεριλαμβάνει και ελληνικά.

Δεν έχω βρει κείμενο που να περιγράφει τα πράγματα αυτά.
Ωστόσο με λίγους πειραματισμούς στη διανομή σου, μπορείς πολύ εύκολα να δεις τι συμβαίνει.

Το σημαντικό εδώ είναι ότι μπορούμε να βάλουμε ότι θέλουμε στο κομμάτι για "el",
ωστόσο για το "en" πρέπει να δούμε αν είναι ικανοποιητικό και για τους άλλους χρήστες.