Ubuntu Greek testers

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Mar 12 13:39:58 GMT 2006

On Sun, 2006-03-12 at 12:15 +0200, Giorgos Logiotatidis wrote:

> Καλημέρα,
>         μόλις το έκανα Σίμο. Δεν έχει έρθει κάποια επιβεβαίωση σε email
> αλλά
> από το site που είπε ότι είναι όλα ok. Από εδώ και πέρα τα email που
> στέλνονται στην greek testers θα έρχονται μόνο στην λίστα και όχι
> προσωπικά στα μέλη της ομάδας.

Καλό μεσημέρι,
Μόλις παρατήρησα ότι τυχόν ανανεώσεις στέλνονται με ηλ. διεύθυνση
αποστολέα του ατόμου που έκανε την ανανέωση.
Έφτιαξα ειδικό λογαριασμό gmail για να κάνει την προώθηση των γραμμάτων
στη λίστα, ωστόσο νομίζω ότι η προώθηση α λα gmail γίνεται με χρήση του
πεδίου bcc:. Δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει. Ας δούμε.

Στη χειρότερη περίπτωση, κάθε χρήστης πρέπει να γραφτεί.