Γενικές απορίες σχετικά με ubuntu και fonts

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat Mar 11 18:33:58 GMT 2006

O/H George έγραψε:
> Χωρίς να θέλω να ακουστώ μηδενιστής, αλλά χωρίς τα msttcorefonts τα
> πράγματα δεν ήταν ανεκτά. Ακόμα και με τα msttcorefonts υπάρχουν
> προβλήματα.

Μπορείς να επιδείξεις τα προβλήματα στα οποία αναφέρεσαι (π.χ. με
screenshot);
Πες μας αν έχεις τη δυνατότητα να προσφέρεις στην ακριβή επίδειξη
προβλημάτων σε γραμματοσειρές (υπάρχει έργο για τη DejaVu αυτή τη στιγμή
για αυτό).
> Μέχρι να βγει ο dapper μπορούμε με κάποιο τρόπο να βελτιώσουμε τα
> ελληνικά στο ubuntu;

Υπάρχει η διαδικασία χρήσης της DejaVu 2.3 στο Dapper. Έχεις κάποια σχόλια
που θα μπορούσαν να κάνουν τη χρήση της DejaVu 2.3 καλύτερη;
Υπάρχουν κάποια άλλη ελεύθερη γραμματοσειρά που νομίζεις ότι είναι καλύτερη;
Υπάρχει ένα έργο για τη προσθήκη πληροφοριών hinting
στις γραμματοσειρές MgOpen, ένα έργο που ψάχνει ανάδοχο.