need info on dapper - terminal..

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Mar 8 19:59:02 GMT 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

> [...]
>                         <family>DejaVu Sans Mono</family>
>                         <family>Andale Mono</family>
>                         <family>Courier New</family>
>                         <family>Cumberland AMT</family>
>                         <family>Luxi Mono</family>
>                         <family>Nimbus Mono L</family>
>                         <family>Courier</family>
>                         <family>Miriam Mono</family>
>                         <family>FreeMono</family>
>                         <family>Kochi Gothic</family>
>                         <family>AR PL KaitiM GB</family>
>                         <family>Baekmuk Dotum</family>
>                 </prefer>
>         </alias>

> Το αποτέλεσμα στο gnome-terminal είναι ακριβώς το  ίδιο με πριν

Φαίνεται ότι έγινε αναβάθμιση κάποιων βιβλιοθηκών του συστήματος με
αποτέλεσμα να γίνεται αγνόηση της DejaVu Sans Mono για τα ελληνικά, αφού
δεν περιλαμβάνει όλους τους χαρακτήρες που απαιτούνται.
Το
http://webcvs.freedesktop.org/fontconfig/fontconfig/fc-lang/el.orth?view=markup
πρέπει να σχετίζεται με τη λειτουργία αυτή (διαφορετικά λέω χαζομάρες).

Ένα ακόμα πράγμα που θα μπορούσες να κάνεις είναι να επαναφέρεις τις
ρυθμίσεις γραμματοσειρές όπως ήταν πριν και από τον Πίνακα
Γραμματοσειρών να επιλέξεις Monospace (δηλαδή την ιδεατή
γραμματοσειρά/alias) και να πας στα ελληνικά. Με δεξί κλικ στα ελληνικά
γράμματα θα επιβεβαιώσεις ότι η γραμματοσειρά που έχει επιλεγεί είναι η
FreeMono (εξαίρεση τα π και μ, που είναι από την BitStream Mono).