need info on dapper - terminal..

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Mar 8 19:28:59 GMT 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

> Να η εικόνα από φρεσκοστημένο και up to date dapper (ttf-dejavu
> 2.1-0ubuntu1, gnome-terminal 2.13.93-0ubuntu1) :
>
> http://master.math.upatras.gr/~kit/Dapper-06-03-08.png
>
> Πλέον οι Ελληνικοί χαρακτήρες είναι σταθερού πλάτους, αλλά για κάποιο
> λόγο φαίνοται πιο "αχνοί".

Οι αχνοί χαρακτήρες μοιάζουν με FreeMono.
Έχει αλλάξει το /etc/fonts/fonts.conf στην έκδοση αυτή;
Ειδικά η παράγραφος <prefer> για monospace.
Δοκίμασε να αλλάξεις τη γραμματοσειρά για Monospace (από Προτιμήσεις
Γραμματοσειρών) σε DejaVu Sans Mono για να δεις πως φαίνεται.
Το θέμα για DejaVu 2.3 θα το κοιτάξει ένας ντεβέλοπερ του Ubuntu στο
τέλος της εβδομάδας.