Μεταφορά αρχικού φακέλου σε άλλο σκληρό από αυτόν που έχει εγκατασταθεί το λειτουργικό 6.06

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Jun 21 13:54:36 BST 2006

O/H ΚΙΝΗΣΗ έγραψε:
> Στο hardware προστέθηκε ένας καινούργιος σκληρός.
> Το ερώτημα είναι αν είναι δυνατή η μεταφορά του αρχικού φακέλου στο
> καινούργιο σκληρό ώστε να μένει ανέπαφος από ενδεχόμενα προβλήματα
> νέας εγκατάστασης κάποιας καινούργιας έκδοσης στο μέλλον αλλά και
> φυσικά να υπάρχει ασφάλεια διαφύλαξης των αρχείων. Αν υπάρχει τέτοιος
> τρόπος μπορεί να μου υποδείξει κάποιος το πως μπορεί να γίνει χωρίς να
> αναγκαστώ να κάνω νέα εγκατάσταση;
Υπάρχουν διάφορες τεχνικές με τις οποίες μπορείς αποθηκεύσεις όλη την
κατάτμηση (partition) σε αρχείο ως αντίγραφο ασφάλειας.
Αυτό που θα πρότεινα όμως, είναι να αποθηκεύεις τακτικά ως αντίγραφο
ασφαλείας τα προσωπικά σου δεδομένα, που βρίσκονται στο κατάλογο χρήστη
σου. Αυτό περιλαμβάνει την ηλ. αλληλογραφία σου, τις ρυθμίσεις του
Firefox και προσωπικά αρχεία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύεις όλα τα
προσωπικά σου δεδομένα στον κατάλογο χρήστη (και όχι σε διάφορους
καταλόγους εκτός του /home/..) για να είσαι σε θέση να λαμβάνεις εύκολα
αντίγραφα ασφαλείας.
Ακόμα, είναι καλό να φτιάξεις μια λίστα με τα δεδομένα που σε
ενδιαφέρουν, π.χ. αλληλογραφία Evolution, ρυθμίσεις Firefox, κάτι άλλο;
για να γνωρίζεις τυχόν ιδιαιτερότητες στη λήψη αντίγραφου ασφαλείας. Για
παράδειγμα, για το Evolution, χρειάζεται να κάνεις κάτι σαν
http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?10095920.htm
με τη διόρθωση ότι η αλληλογραφία βρίσκεται τώρα στο ~/.evolution ενώ οι
κωδικοί των λογαριασμών σου στο ~/.gnome2_private/Evolution

Φιλικά,