Ελληνικά στο ff

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Jun 4 07:17:19 BST 2006

Στις 04-06-2006, ημέρα Κυρ, και ώρα 02:24 +0300, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε:

> Στείλε αν μπορείς ένα screenshot του firefox όταν δείχνει το kontra.gr
> για να δούμε κι εμείς τι ακριβώς βλέπεις (με alt+print_screen καθώς
> έχεις τον ff ενεργό παράθυρο)... Εγώ στο dapper του φορητού μου έχω
> εγκαταστήσει και τα msttcorefonts και μάλλον χρησιμοποιεί αυτά ο ff
> στο σιγκεκριμένο site, ενώ λόγω κάποιου bug στον ati driver των xorg7
> δεν έχω νορμαλ X όταν bootάρω από livecd και δεν μπορώ να το ελεγξω.

Αν και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα το livecd, απότι θυμάμαι έχει μόνο τη
βασική υποστήριξη ελληνικών έτσι? (δεν είναι εγκατεστημένα στο live cd
τα ελληνικά language packs και support εκτός από τα βασικά μενού του
ubuntu) ή έχει αλλάξει κάτι στη νέα έκδοση?