Upgrade σε 6.06, 1 βλακεία και τα συγχαρητήρια

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Jun 2 23:39:15 BST 2006

On Fri, 2006-06-02 at 23:53 +0300, Dimitris Kalamaras wrote:

> του
> κατάλαβα, τα
> για την

> Σίγουρα περισσότερος από τα 500ΜΒ που είχα εγώ ελεύθερα :-)

Αν έχεις χώρο σε άλλη κατάτμηση, μπορείς να κάνεις ένα συμβολικό
σύνδεσμο για τον κατάλογο που έχει τα πακέτα.
Είναι /var/cache/apt/archives
Μπορείς για παράδειγμα
# mv /var/cache/apt/archives /media/bigdisk/
# ln -s /media/bigdisk/archives /var/cache/apt/archives

Έτσι τα ίδια τα πακέτα δε θα επιβαρύνουν το ελεύθερο χώρο στο σύστημά
σου.