RE: Upgrade σε 6.06, 1 βλακεία και τα συγχαρητήρια

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Fri Jun 2 15:08:40 BST 2006

>Πιστεύω ότι δεν μπορείς να κάνεις μια πλήρη ενημέρωση
>μόνο από το CD εγκατάστασης (ιδίως όταν έχεις τα ελληνικά πακέτα).

>Για περισσότερους συνδέσμους,
>http://simos.info/blog/archives/545

>Σίμος

Άσχετο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις:
να είστε σίγουροι ότι επαρκεί ο χώρος πριν κάνετε αναβάθμιση μέσω διαδικτύου.
Εγώ δεν πρόσεξα και κάηκα :-(
Έκανα αναβάθμιση, από το synaptic μέσω NTUA, στη 3.5GB κατάτμηση του Kubuntu Breezy
και κατέληξα με ένα κολοβό KDE λόγω έλλειψης χώρου. Από ότι κατάλαβα, τα
κατέβασε όλα τα πακέτα αλλά όταν έκανε εγκατάσταση δεν είχε χώρο για την αποσυμπίεση :-(

Παρεπιπτόντως, έχετε κάνει άριστη δουλειά σε όλους τους τομείς (μετάφραση, ετοιματζίδικα ελληνικά κτλ) και το πρόγραμμα εγκατάστασης μου φαίνεται από τα καλύτερα που έχω δει (αν και φαίνεται να φρικάρει με τις πολλές κατατμήσεις). Μπράβο σε όλους.