ubuntu- workshop

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sat Feb 18 12:08:23 GMT 2006

Στις 18-02-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 13:37 +0200, ο/η ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΔΗΣ ΘΩΜΑΣ
έγραψε:
> [...]
> me thn egkatatash kai xrhsh,
> kai os pios empeira atoma eseiw (apeiros tha elega) saw zhtao thn bohthia sas
> oste na antimetopisoume merika problimatakia pou isos bgoun sthn deiarkia.
> kat aarxin na sas po ti (oppss. sigmomi gia greklish) τι περιλαμβάνει το σεμινάριο.
> αρχικά θα γίνει από όλους εγκατάσταση του 5.10 στους υπολογιστές σε δίσκο που
> ήδη έχει windows, (φυσικά έχει προβλαφθεί χώρος)
> θα κάνουν δηλαδή partition κλπ κλπ.
> θα γίνει η εγκατάσταση...
> πρέπει να προσέξουμε κάτι στην εγκατάσταση????

Απλά όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση θα πρέπει να μεταφορτώσετε τα
επιλέον πακέτα για την υποστήριξη ελληνικών (από το language selector)
και (προαιρετικά τα msttfcorefonts για eye candy- να είναι ενεργό τα
restricted multiverse στα repositories του synaptic)

> μετά θα δείξουμε το περιβάλλον του gnome, δηλαδή. παράθυρα, παράθυρο τερματικού,
> αλλαγή ανάλυσης, αλλαγή ανάλυσης γραμματοσειράς (dpi),
>
> πώς βάζουμε εικονίδια στο ταμπλώ (π.χ. το ψάρι της τύχης, τον καιρό κλπ).
>
> θα μάθουνε για το evolution, gia ton firefox gia to gaim,
>
> πρέπει να προσέξουμε κάτι εδώ;

Οχι όλα καλά (δείξτε και την αλλαγή διάταξης πληκτρολογίου μέσω του
αντίστοιχου applet)
> θα γίνει επίδειξη του synaptic για εγκατάσταση προγραμματων π.χ. mc,

Ωραία... Μπορείτε να τονίσετε ότι το synaptic (και το apt-get γενικά)
είναι ένα απο τα πολλά παραδείγματα της υπεροχής του linux σε σχέση με
κλειστά λειτουργικά. Με δύο κλικ μπορείς να βρείς και να εγκαταστήσεις
χωρίς κόπο εκατοντάδες εφαρμογες που σε άλλα λειτουργικά θα σου έπαιρνε
ώρες να ψαχνεις σε εκατοντάδες διαφορετικά sites , να κατεβάζεις exe κτλ

> φυσικά αναφορά στα παιχνίδια,
>
> αναφορά σε εκπαιδευτικά προγράμματα,
>
> ξεχνάω κάτι??
> ααα! εγκατάσταση του οο2 στα ελληνικά μια και δεν το εχει οτο 5.10,
> θα ήθελα εδώ να πώ πως θέλουμε να το έχουμε σε ένα CD και να το κάνουν από κεί
> εγκατάσταση, θα ήθελα να μου πείτε τον πιο έυκολο τρόπο που μπορεί να γίνει
> αυτό.π.χ αν χρειάζεται να γράψουμε ένα script για να τους το κάνουμε εύκολο για
> εγκατάσταση ευχαρϊστως..

Πανέυκολα (κατεβάζετε σε cd tτην
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/2.0.2-RC1/Build-1/OOo_OOB680_m1_LinuxIntel_install_el_deb.tar.gz στην αποσυμπιέζεται και μετά με την εντολή dpkg --install
--force-overwrite *.deb ) από τον κατάλογο debs την εγκαθιστάς σε 1
λεπτό (καλύτερα κάνε unistall την 1.1χ μήπως και υπάρχουν conflicts)