Bug στο ΟΟ base

Γιώργος geokok1981 at gmail.com
Thu Dec 7 14:44:50 GMT 2006

Εχω κανει report ενα bug στο launchpad που αφορα
το ΟΟ base 2.0.4 στο Edgy. To bug ειναι ιδιαιτερα σοβαρο
αφου δεν επιτρεπει την χρηση του wizard για δημιουργια φορμας.
Απο τι μου εχουν πει ειναι συγκεκριμενο σφαλμα του ubuntu (και του debian
ισως)
και δεν εμφανιζεται σε αλλες διανομες.

Θα ήθελα να βοηθήσετε να γινει confirmed και να το προσεξουν οι developers.
Είναι εξαιρετικα ευκολο να το αναπαραγετε. Ο συνδεσμος για την αναφορα*
ειναι:

https://launchpad.net/distros/ubuntu/+source/openoffice.org/+bug/72539

* Η αναφορα εχει μαρκαριστει ως duplicate. Δείτε την και πηγαίντε σε αυτη
που σας παραπέμπει
ως ενεργή για να προσθεσετε τα σχολια σας/την επιβαιβεώσετε.