svn στο ubuntu

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Apr 14 20:15:37 BST 2006

On Friday 14 April 2006 14:38 annak at uom.gr wrote:
> καλησπέρα,
> συμμετέχω στον εξελληνισμό του kde και χρησιμοποιώ svn. Έχω όμως πρόβλημα
> με την εντολή svn up, η οποία μου εμφανίζει διαρκώς το μήνυμα Skiped "."
> ξέρει κανείς τί συμβαίνει; μήπως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποια άλλη
> εντολή για update;

Όχι η εντολή που χρησιμοποιείς είναι σωστή αλλά δεν την εκτελείς στο σωστό
φάκελο...

Κοίτα για παράδειγμα το παρακάτω

[linux>spiros]: svn co
svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n/el/messages/kdenonbeta
A    kdenonbeta/ktalk.po
A    kdenonbeta/kclipspellapplet.po
A    kdenonbeta/tivoserver.po
A    kdenonbeta/kgallery.po
A    kdenonbeta/kafka.po
A    kdenonbeta/kscoreapplet.po
A    kdenonbeta/kbatterymonitortray.po
A    kdenonbeta/twister.po
 U   kdenonbeta
Checked out revision 529902.
[linux>spiros]: svn up
Skipped '.'
[linux>kdenonbeta]: svn up kdenonbeta
At revision 529903.
[linux>spiros]: cd kdenonbeta
[linux>kdenonbeta]: svn up
At revision 529902.
[linux>kdenonbeta]:

Βλέπεις ότι καταβάζω το πακέτο kdenonbeta του KDE SVN στον προσωπικό μου
φάκελο (spiros) και αυτό γράφεται στο φάκελο kdenonbeta. Όταν στη συνέχεια
κάνω svn up μου λέει Skipped '.' γιατί στον προσωπικό μου φάκελο δεν υπάρχει
κάτι που να είναι του KDE SVN. Όταν όμως μπω στο φάκελο kdenonbeta ή τον
δηλώσω στην εντολή, παύει να «παραπονείται», και μου λέει 'At revision
529902.' δηλ. δεν υπάρχουν αλλαγές.

--
Φιλικά
Σπύρος