greek console fonts

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Tue Apr 11 19:01:36 BST 2006

στο fedora η γραμματοσειρά που επιλέγεται όταν το σύστημα έχει ελληνικά είναι η
latarcyrheb-sun16.psfu.gz
αυτή δεν μπορεί να δείξει ελληνικά σε κονσόλα.

το αρχείο που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να έχει κατάληξει psfu.gz
από το σχετικό README.psfu

The .psfu files have a built-in Unicode mapping,
the .psf files don't.

If you load a font (with setfont) without built-in
mapping, then you'll have to provide one separately
on the setfont command line.

Eventually we expect that all fonts will have built-in Unicode mappings,
and the .psfu files will be renamed .psf again.

δοκίμασα τα iso07u-16.psfu.gz τα οποία πράγματικά δείχνουν ελληνικά σε
unicode περιβάλλον (είδα κάποια po files).
Το πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι όταν γυρίσω σε γραφικό
περιβάλλον με ctrl-alt-f7 και ξανα επιστρέψω πάλι σε περιβάλλον
κονσόλας με ctrl-alt-f1 μου γεμίζει την οθόνη με "σκουπίδια".
Θα συνεχίσω την δοκιμή με μόνιμο ορισμό της γραμματοσειράς για να δω
αν δουλεύει κανονικά.

2006/4/11, Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net>:
> [...]
> /etc/init.d/console-screen.sh
> δεν κατάφερα να δω ελληνικά. Είναι πιθανο να είναι σφάλμα με τη διανομή
> Ubuntu (Dapper).
>
> Είναι πιθανό να έκανα την εγκατάσταση στο σύστημά μου στην αρχή
> στο αγγλικό περιβάλλον με αποτέλεσμα να μην το αλλάζει εδώ.
> Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει, δηλαδή, έκανε την εγκατάσταση στο
> ελληνικό περιβάλλον;
> Τι λέει το /etc/console-tools/config;
>
> Νίκο, δοκίμασε με "consolechars -f" στις γραμματοσειρές της Fedora και
> επιβεβαίωσε με "cat greek-unicode-file.txt".
> Από εκεί επέλεξε τη γραμματοσειρά που δουλεύει.

consolechars -f δεν βρήκα στο fedora
και γενικά τα directories διαφέρουν αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα

Νικοσ