Is my bug Reporting OK [was: ορθογραφικός έλεγχος με myspell]

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue Apr 11 17:25:45 BST 2006

O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> ΟΚ Σίμο, ευχαριστώ για την βοήθεια

> ΟΚ - ξέρεις κάποιο email ή να βασιστώ στο google?
Δοκίμασε
http://www.knoppel.org/

> ??? ελπίζω να μην είναι τίποτα ομάδες ΦΧOΚΑΝΝ (φανατικών
> χρηστιανορθόδοξων κρυφοαναρχικών νεο-ναζί)
;-)

Για τους υπόλοιπους, αν δεν είστε ήδη στις ομάδες αυτές του
launchpad.net, μπορείτε να γραφτείτε.
Προσωπικά ελέγχω τακτικά τη λίστα σφαλμάτων του malone για το αν εμφανιστεί
κάποιος ελληνόφωνος για να τον βάλω στην ομάδα.
Είναι
https://launchpad.net/people/ubuntu-el-testers
https://launchpad.net/people/ubuntu-greek-users

Για τις  διάφορες αναφορές σφαλμάτων του Ubuntu+Ελληνικά, γράφω
την ομάδα ubuntu-el-testers ως μέλος, οπότε τυχόν ενημερώσεις στέλνονται
ως ηλεκ. αλληλογραφία στον καθένα. Αν για κάποιο λόγο δε θέλετε όλα αυτά
τα γράμματα,
αρκεί να ξεγραφτείτε από την ομάδα αυτή. Μπορείτε να
είστε πάντα μέλος της γενικής ομάδας ubuntu-greek-users