Re: RSS και Thunderbird (Fix)

No No nono.231 at gmail.com
Sun Apr 9 19:49:18 BST 2006

2006/4/9, Kostas Papadimas <pkst at gmx.net>:

> Στις 09-04-2006, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:30 +0300, ο/η No No έγραψε:

> Εννοείς ότι δεν δουλέυει ξανά? Δεν μποορείς να πάρεις νέα feeds?
> Μιλάμε γιατην 1,5  έτσι? Προσππαθησε νεο δημιουργήσεις ένα νέο προφίλ
> μεσω της εντολής thunderbird -ProfileManager μηπως και έχουν μείνει
> σκουπίδια από την 1,01

> ´Εχουν αλλάξεςι πολλά σε σχέση με την 1,01 (ακομα και το ονομα του
> langpack- στις 1,0χ builds ήταν el-GR ενώ στις 1,5 ειναι el σκέτο)

> Με καποιο τρόπο μπλεχτήκαν τα προφίλ σου...
>
> Οκ. Τα απεγκατέστησα όλα και τα ξαναεγκατέστησα, άλλαξα το el.jar, έκανα
καινούριο προφίλ, δοκίμασα να εισάγω τα feeds και τα εισήγαγε. Τώρα έβαλα το
παλιό προφίλ πάλι και βλέπουμε. Προς το παρόν κατέβασε κάποια λίγα feeds που
υπάρχουν την κυριακή. Ελπίχω να δουλέψει - απο αυριο πρέπει να κατέβουν
πολλά. Εγω προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να δουλεύω με τον αγγλικό, αλλά το
θέμα είναι να λειτουργεί σωστά για τη διανομή.

Αν υπάρξει πρόβλημα θα ενημερώσω, διαφορετικά θεωρείται ότι είναι οκ.