ερωτημα

Giorgos Logiotatidis seadog at sealabs.net
Mon Oct 17 06:05:10 CDT 2005

Γεια χαρά,
	Ο πιο εύκολος τρόπος για να ενημερώσεις την λίστα των πακέτων σου είναι
να ακολουθήσεις την διαδρομή:
	Σύστημα -> Διαχείριση Συστήματος -> Synaptic Package Manager

και μετά από το synaptic να επιλέξεις:
	Ρυθμίσεις -> Repositories -> Προσθήκη
και από να επιλέξεις γραφικά όποιες αποθήκες λογισμικού θέλεις.

Γιώργος

Στις 17-10-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 13:52 +0300, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε: