Re: ερωτημα

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Oct 17 05:52:28 CDT 2005

On 10/17/05, ilias <kinesis at ath.forthnet.gr> wrote:
> Το πρόβλημα είναι όμως όταν
> προσπαθώ να κάνω update και upgrade μου απαντά οτι δε μπορεί να βρεί τις
> λίστες των πηγαίων πακέτων. Και έτσι .... δε βρίσκω άκρη μπορεί να με
> βοηθήσει κανείς;

Οι πληροφορίες για τα repositories (ελπίζω αυτό εννοείς με λίστες των
πηγαίων πακέτων) είναι στο αρχείο

/etc/apt/sources.list

Το αρχείο αυτό είναι αρχείο κειμένου και μπορείς να το κάνεις edit με
οπιονδήποτε text editor.

Τώρα για το τί πρέπει να έχει αυτό μεσα, διάβασε το
https://wiki.ubuntu.com/BreezyUpgrade , μια και το ubuntu guide δεν
έχει ενημερωθεί απ' ότι βλέπω ακόμα.

Αν όλα στο αρχείο αυτό φαίνοται σωστά, τότε μήπως δεν μπορείς να
συνδεσθείς στους servers των repositories λόγω κάποιου προβλήματος
στις ρυθμίσεις δικτύου;

--
Konstantinos Togias
University Of Patras