Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Mon Nov 14 10:56:42 CST 2005

On Mon, 14 Nov 2005 18:14:16 +0200
kinesis <kinesis at ath.forthnet.gr> wrote:

> Μετά απο κάτι ανακατασκευές και αναδιοργανώσεις στο hardware του
> υπολογιστή μου περίσεψε ένας σκληρός Ite 40 Gb. Αγόρασα λοιπόν μια
> θήκη και τον έκανα usb. Το ερώτημα είναι σε τι μορφή πρέπει να τον
> φορμάρω ώστε να έχω τη δυνατότητα όχι μόνο να διαβάζω αρχεία αλλά και
> να γράφω σε αυτόν;
>

> Ευχαριστώ
>
> Ηλίας Ζεέρης
Προφανώς σε ενδιαφέρει να διαβάζεται και να γράφεται από διάφορα
λειτουργικά και όχι μόνο από το Linux σου, σωστά;
Σε αυτή την περίπτωση, το μοναδικό ενδεδειγμένο σύστημα αρχείων είναι
το fat32.

Αλλιώς, εγώ θα του έβαζα ext3 :->

Φιλικά,
Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"