ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ OPENOFFICE 2.0

Stefanos Karasavvidis sk at isc.tuc.gr
Mon Dec 5 07:59:32 GMT 2005

Θα δεις στη λίστα παλαιότερα μηνύματα με θέμα: "μεγάλα κενά στα ελληνικά
γράμματα του context menu του openoffice"
Από το τελευταίο μήνυμα αντιγράφω
"απλώς να αναφέρω ότι το πρόβλημά μου λύνεται με ρύθμιση της
γραμματοσειράς από System->Προτιμήσεις->Γραμματοσειρά->Εφαρμογές
(ευχαριστώ το Λογιοτατίδη)

Βέβαια είναι μάλλον workaround παρά πραγματική λύση "

Στέφανος

--
Stefanos Karasavvidis
Electronic & Computer Engineer, M.Eng.
e-mail : sk at isc.tuc.gr

Technical University of Crete, Campus
Information Systems Center
Address: Akrotiri, Chania, 73100
Tel.: Library Buildings
       (+30) 28210 37352, (+30) 28210 37355, (+30) 28210 37376
       Environmental Engineering Buildings
       (+30) 28210 37766
Fax:  (+30) 28210 37571