fichiers dbf

al1 al1.dubois at wanadoo.fr
Mer 8 Avr 11:47:29 UTC 2009

raoults a écrit :

> Raoul

Lorsque j'avais été confronté au même problème, j'avais eu recours à
knoda associé aux librairies libhk-classes-xbase dont voici la
description données par Synaptic:

XBase/DBase plugin for hk_classes
hk_classes is a set of C++ libraries for rapid development of database
applications with all features a modern database application should
have, like forms and reports.  hk_classes is database and GUI
independent.  It also includes command-line tools to use hk_classes in
scripts.

This package contains an hk_classes driver plugin for XBase/DBase
database access.

De mémoire cela fonctionnait plutôt bien.
al1