Coquille dans Ubiquity

Pierre Slamich pierre.slamich at gmail.com
Mar 12 Jan 15:35:21 UTC 2010

Correction effectuée

Require my password to log in and to decrypt my home folder

Type: text
Description

Current French:Mon mot de passe est requis pour ouvrir une session et
déchiffrer mon dossier personnel
Translated by Aurélien Couderc on 2009-10-04
Reviewed by Pierre Slamich 50 seconds ago
Packaged:Mon mot de passe est requis pour ouvrir une session et déchiffrer
mon dossier peronnel
Suggested by Bruno Patri on 2009-09-04

Pierre Slamich
pierre.slamich at gmail.com