Auttaisin jos osaisin

Esko Roselli esko.roselli at luukku.com
Mon Marras 8 02:24:01 UTC 2012

heikki jäntti kirjoitti 06.10.2012 kello 19:02:
> Acer Aspire one 722: ongelma wlan-kortin kanssa.
> Ubuntu 12.04.1 versio ei asennu. Aina kun tullaan tekemisiin
>  wlan-yhteyden
> kanssa, kone hyytyy ja on nyt jumittunut täysin jo käynnistyksen
> alkuvaiheeseen. Toki vielä biosiin pääsee, mutta mikään tavanomainen ei
> tunnu auttavan. Olen tähän asti käyttänyt Ubuntua lähinnä graafisesti ja
> ollut tyytyväinen. Käykö nyt niin että vanhan täytyy opetella
> tekstipohjainen komentelu?

Hei kki

Kovin samanlaisia ongelmia minullakin oli runsas vuosi sitten. Tuntitolkulla selailin ja kokeilin tekstikäskyjäkin, mutta älykkyysosamäärä ei ihan riittänyt niin luovaan toimintaan.
Joku kertoi, että seuraavassa päivityksessä tämä luuppiongelma olisi poistunut. En enää muista, minkä numeroisen version kanssa kamppailin, mutta pienelle hienosäädölle näyttää edelleen olevan tarvetta.

Kernaasti kuulisin, jos käytettävyys joskus saavuttaa tumpelotason.

esko