miten saan ohjelmat käynistymään pakettien laamisen jälkeen

Eero Salokannel eero at salokannel.net
To Nov 17 11:33:05 UTC 2011

Pakko puhaltaa peli poikki...

Jos koet olevasi aloittelija ja osaat tunnustaa ettet ymmärrä ihan kaikkea
ihan vielä:
ÄLÄ LATAA OHJELMAPAKETTEJA NETISTÄ!! Se on Windows-maailmaa, joka sinun
tulee unohtaa! Ubuntussa ohjelmat asennetaan pakettienhallintaohjelmalla,
jolloin myös päivitykset toimivat (puoli-)automaattisesti.

Aloita lukaisemalla Ubuntu tutuksi -opas:
http://fi.wikibooks.org/wiki/Ubuntu_tutuksi

Eero Salokannel
eero at salokannel.net