Re: miten saan ohjelmat käynistymään pakettien laamisen jälkeen

Raimo Roine raimo.roine at gmail.com
To Nov 17 07:08:39 UTC 2011

*Tietenkin paketin lataamisen jälkeen pitää käynnistää paketinasentaja tai
uudemmissa Ubuntun versioissa sovellusvalokoima, hiiren oikealla
näppäimellä latauksen päällä tulee esiin vaihtoehdot. Jos   netistä lataa
ohjelman eikä osaa lisätä sitä ohjelmalähteisiin niin päivityksiä ei tähän
ohjelmaan tule automaattisesti. Tosin jotkut netistä ladattavat ohjelmat
kuten esim. Chrome osaavat itse lisätä itsensä ohjelmalähteisiin.*
*

*
Terveisin Raimo